Hemma igen

Nu är jag hemma igen ifrån Egypten . Eller vi kom hem igår . Jag har haft et helt undrbart !ca 30 grader i luften och knappt ett moln på hela veckan :)  Vi bodde på Blue Star Saraya i Makadi Bay . Jag kan verkligen rekommendera det stället !!
Det var kanonfint , men massa fina palmer och växter överallt , 3 pooler , 2 bufféresturanger och poolbarer , fotbollsplan, tennisplan, pingisbord , affärer, lekplats , ja allt !
Dessutom är Makadi jättefint och stranden skitfin ! Man kan snorka i korallrev där också .

Vi var mest på hotellet och gjorde bara en utflykt. Vi åkte ut med en båt som man kunde sitta under ytan i och kolla på massa fina fiskar. Det var roligt ! Familjen Kardell åkte ut på en delfinsafari istället .Dom fick se massa delfiner :)

Jag spelade fotboll nästan varje dag också . Och badade , och snorklade , åt och hade det skönt . Det var somsagt jättehärligt och jag skulle gärna åka dit igen :)

Här kommer lite bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0