Länge sen jag skrev

Jag börjar bli sämre och sämre på att skriva här .. ska försöka bättra mig !
Den senaste tiden har våren kommit på allvar :) Det är så härligt med sol och lite värme igen !Även om jag fick det för en månad sen i Egypten så tackar man ju inte nej till mer .

Det har även vart en hel del plugg den senaste tiden. Plugg, och fotboll.
Jag låg efter en del när jag kom hem från Egypten och sen blev jag ju sjuk , så jag hade/har en hel del skolarbete att ta igen när jag väl vart tillbaka i skolan . Men nu är jag nästan helt ikapp så när som på ett NO prov .
Fotboll har det också blivit en hel del den senaste tiden :)Både träningar och på fritiden men kompisar. Typ 6 ggr i veckan har det blivit sammanlagt .

Pappa kom hem från Paris igår förresten :)Han hade vart där med jobbet.


Nä nu ska jag gå och göra nått annat ! Ha ett gött valborgslov eller vad man ska kalla det för :)

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0