Varit sjuk

Det var ett tag sen jag skrev nu . Men jag har vart sjuk i en vecka , så jag har inte orkat skriva nått typ :P (kanske lite dålig ursäkt men vafan).
Men nu är jag nästan helt frisk igen ! :) Var till och med me på fotbollsträninen idag , vilket iofs kanske var lite onödigt med tanke på att jag inte är helt frisk och nästan hade feber så sent som igår , men är det första grästräningen för säsongen så är det !
Dessutom har jag missat 2 säsonger innan , så nu var det jättehärligt att springa ut på gräsplanen igen även om kroppen var lite seg :)

Jag var i solan idag också , för första gången efter min lilla sjukvecka. Jag ligger endel efter nu , efterom jag i princip inte vart där en dag sedan före påsk! Först var jag ju i Egypten , sen var jag i skolan 2 dagar och sen blev jag sjuk och borta en vecka till. Så jag har endel att ta igen . Ett NO prov bl.a "/

Sen har vi nationellaprov också imorgon. Vi ska skriva en uppsatts på engelska . Men det oroar jag mig faktiskt nästan inte nått alls för ! För är det nått jag är bra på i skolan så är det engelska ! :P Dessutom har jag faktiskt fått mvg på de uppsatster jag gjort hitills i år på engelskan :)

Nä nu ska jag väl ta och läsa lite i SO boken , sen gå och lägga mig .

Ha det bra

Oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0