hemma igen

Nu är jag hemma igen ifårn Blekinge .Var kul att träffa farmor och farfar igen . Och kul att komma ut lite , men ändå skönt att vara hemma! Jag var ju bara där en hel dag, men på den dagen hann vi med mycket . Viktor fyllde ju år så dagen började men sång och paketer . Sen åt vi frukost och satte oss på cyklarna för att cykla till Karlshamn (3 mil) för att sedan äte lunch där . Har vi gjort varje år sen 17 år tillbaka.Traditionen var ordet, ja !
Sen blev det lite bad i sjön , och på kvällen så grillade vi . Gott!

Imorse åkte vi då hem , och ni sitter jag här . Och skriver .. snart kommer Emil :)

För övrigt är det sjukt varmt idag ! Går ju knappt att göra nånting känns det som.. men jag lär få ännu varmare snart eftersom jag åker till Tunisien på onsdag !

Nu ska jag inte skriva mer , det känns onödigt med tanke på att nästan ingen läser ändå , HAHA

Ha det fint , hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0