härliga sommarlov

Shit ,nu var det längesen jag skrev här ! Men det gör lainte så mycket , eftersom det knappt är någon som läser ändå , haha!

I alla fall så är allt kanon nu ! Jag har slutat nian , klarat alla prov och sånt i slutet , haft en jätterolig revý och fått pris som "bästa kompis" i nian , tillsammans med Daniel Hedman (jag är skitglad för det priset^^)
Dock så känns det lite ledsamt att skiljas ifrån min kära klass. Eller , vääldigt sorgligt rättare sagt ! Men , det är väl så det är.. livet går vidare :P Hoppas jag får en bra klass nu på gymnasiet ! Just det ja förresten, jag kom in på handels ! Fick reda på det för någon dag sen :) Gött !

Sommarlovet har vart riktigt härligt hitills! Äntligen får jag ha ett riktigt härligt , roligt sommarlov igen ! :) De två senaste har ju inte vart så roliga direkt ..de har varit för jävliga om jag ska vara ärlig!
Men denna sommaren har varit och kommer fortsätta vara den bösta sommaren på måånga år , för min del :) Jag har umgåtts med vänner i princip varje dag ,spelat fotboll , haft filmkvällar , kört moppe ,badat... osv ! Allt sånt härligt som man SKA göra på en sommar ^^
Ta förra sommaren t.ex , då badade jag inte EN enda gång på hela sommaren ! Jag spela inte fotboll en enda gång (mer än möjligtvis trixa lite själv i trägården), träffade knappt några kompisar .. istället satt jag på sjukhuset och väntade på att göra göra massa jäkla undersökningar och sån skit !
Men jag jag ska inte klaga på det egentligen .. för idag är jag väldigt tacksam för det och det är ju tack vare alla undersökningar som jag är frisk idag ..
Det jag egentligen ville få fram var bara att jag mår så sjukt mycket bättre och är så mycket lyckligare nu , haha :)

Snart åker jag dessutom till Tunisien ! Men familjen . Ska bli kul ! Och varmt ! haha.. har hört att det kan bli upp emot 50 grader där på sommaren , men det ska la gå ändå :P Hellre det än lite småkallt

Och det går riktigt bra för Elfsborg nu också , börjar nästan tro att det blir guld iår igen :) Det är väl möjligtvis Kalmar som kan hota dom , men jusst nu känns Elfsborg "hetare" :P Vi får se hur det  går  ! :)




Här ovan är lite bilder från skolavslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0