Mitt lov

Nu är snart "lovet" slut. Har vart skönt med lite ledighetet och inga läxor :)
Det har vart ett ganska innehållsrikt lov för min del , det är kul ! Att det händer saker alltså ;P

I onsdags passade Josefin idag eftersom mamma jobbade , så jag tog med henne till Borås .
Hade riktigt trevligt faktiskt:)
Vi åt (som vi alltid gör) på Golden Elephant , kollade lite affärer , tog me hene till lekparken i stadsparken , köpte glas m.m :)
Sen träffade vi även Mats , som jobbade på skolen förrut och Stefan Ishizaki
I Torsdags så fick jag lira fotboll med P14 . Dom hade lite folk och så , så Kurt (deras tränare) ringdeoch frågade mig om jag kunde vara med .Och det tackade jag inte nej till !
Sen igår så hände väl inte sådär jätte mycket , men på kvällen så ringde Kurtt igen och frågade om jag kunde ställa upp på deras match imorron (idag då). Och jag kunde igen ^^Sen fyllde Tim år också , grattis till honom .
Just det ja , mammas cykel blev stulen igår också . Men vi hittade den idag, någon hade bara dumpat den en bit bort.
Idag så var jag då och spelade match med P14 igen . Mot Rävlanda borta. Tyvär förlorade vi men det var ändå kul att få lira !:) Och för min del gick det bra tycker jag så jag är ändå nöjd :)
Sen åkte jag mamma , pappa och Josefin in till Borås för att gå på vårmarknaden . Det var kul :) Köpte typ inget dock , bara sånna här saker amn sätter på sina foppatofflor. Efter ett tag så tog vi en fika , på Espresso House tror jag cafeét hette för den som undra. Sen åkte vi hem .
Nu har jag precis käkat kvällsmat som för övrigt var pasta med kyckling i tomatsås och sitter på mitt rum och lyssnar på musik och skriver här :P
Ska kanske ringa till nån ,typ Tim eller nån och hitta på nått . Annars ska jag vara hemma och fika med mormor och morfar som kommer om en liten stund.

Hur har ditt lov vart ? :)

image60


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0